Ohita ja siirry sisältöön
icon 30 PÄIVÄN TAKUU
icon ILMAINEN TOIMITUS
icon SUOMALAINEN ASIAKASPALVELU

Toimituskäytäntö

Toimitusaika:

Pyrimme aina toimittamaan tilauksesi 7–14 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Huomaa, että toimitusaika voi vaihdella maantieteellisen sijainnin ja tilaamiesi tuotteiden mukaan.

Käsittelyaika:

Tilausten käsittely ja lähetys kestää normaalisti 1–4 arkipäivää maksun vastaanottamisesta.*

Huomioithan, että arkipyhät voivat vaikuttaa käsittelyaikoihin.

Lähetyksen seuranta:

Kun tilauksesi on lähetetty, saat vahvistussähköpostin, joka sisältää seurantakoodin.

Sen avulla voit seurata lähetyksesi etenemistä ja arvioida toimitusajankohdan.

Suosittelemme käyttämään “Seuraa tilaustasi” -toimintoa verkkosivustollamme.

Oikea toimitusosoite:

Tarkista huolellisesti, että syöttämäsi toimitusosoite on oikea ja täydellinen.

Asiakkaana olet vastuussa siitä, että tiedot ovat oikein.

Emme vastaa toimitusten epäonnistumisesta, jos osoite on virheellinen tai puutteellinen.

Noutamattomat paketit:

Mikäli pakettia ei noudeta ajoissa, se palautuu meille.

Sinulla on sen jälkeen 7 päivää aikaa ilmoittaa, jos haluat lähetyksen uudelleen.

Uudelleenlähetyksestä perimme 15€ käsittely- ja toimitusmaksun.

Kadonneet tai vaurioituneet lähetykset:

Vastaamme lähetyksistä, jotka katoavat tai vahingoittuvat kuljetuksen aikana.

Jos huomaat vaurion toimituksen yhteydessä, ota meihin yhteyttä välittömästi, niin tutkimme asian ja ryhdymme tarvittaviin toimenpiteisiin.

Palautukset ja hyvitykset:

Palautuksia ja hyvityksiä koskevat ohjeet löydät verkkosivuiltamme palautuskäytännön osiosta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Pyrimme aina tarjoamaan parasta mahdollista asiakaspalvelua kaikissa toimitukseen liittyvissä kysymyksissä – ota rohkeasti yhteyttä, jos tarvitset apua!

*Huom! Varastomme sijaitsee tällä hetkellä Aasiassa.

30 päivän avoin osto

17 000+ tyytyväistä asiakasta

Nopea ja ystävällinen asiakaspalvelu